صدرعاملی: «جنگل پرتقال» را در اکران شکست خورده نمی‌بینم

به گزارش خبرنگار سینما صبا، رسول صدرعاملی در نشست خبری فیلم‌ سینمایی «جنگل پرتغال» در پاسخ به پرسش خبرنگار صبا درباره پیش‌بینی خود از بازخورد مخاطبان عنوان کرد: فیلم «جنگل پرتقال» مخاطبان خاص خودش را خواهد داشت و قطعا نتایج خوب خواهد بود. اگر تعریفمان از مخاطب فیلم هایی باشد که خیلی مخاطب پذیرند و مخاطب در زمان تفریحش که به سینما برود، نه! این فیلمی است که باید در موردش بشنود تا برود و ببیند اما قطعا من این فیلم را شکست خورده نمی بینم و فکر می کنم در اکران فیلم موفقی باشد.

او درباره تجربه همکاری با نسل های جوان گفت: در واقع هم جلوی دوربین و هم پشت دوربین تجربه خوبی بود. از خاطرم نمی رود که اولین فیلمی که محمد رسول اف در مقام دستیار کار کرد «دختری با کفش کتانی»بود. از همین جا هم سلامی می‌رسانم به هیات مدیره خانه سینما و آنهایی که در آرزوی آزادی یکی دو نفر از دوستان باقی مانده ما در زندان هستند.

این تهیه کننده تصریح کرد: چندی پیش هیات مدیره خانه سینما جلسه ای با دادستان کل کشور داشت و خیلی لطف کردند و خیلی از بچه ها را آزاد کردند و امیدوارم جعفر پناهی و محمد رسول اف، فردا یا پس فردا خانه هایشان باشند.