کمال تبریزی در «طناز»؛ مسلط و بی‌تعارف! | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷
اولین تجربه مجری‌گری کارگردان «مارمولک» جواب داد

کمال تبریزی در «طناز»؛ مسلط و بی‌تعارف!

کمال تبریزی در اولین تجربه مجری‌گری خود در رئالیتی تاک‌شوی «طناز» توانست با تسلط کافی با مهمان‌های خود ارتباط بگیرد و متناسب با فضای امروز جامعه به چالش با آن‌ها بپردازد. 

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا رئالیتی تاک‌شوی «طناز» به میزبانی «کمال تبریزی» یکی از برنامه‌های جالب توجه در ایام نوروز ۱۴۰۲ است. «طناز» با دعوت از هنرمندان و چهره‌هایی که در ماه‌های اخیر کم‌پیدا بوده و از حضور در جشنواره‌ها و مطبوعات سر ‌باز می‌زدند، نظرها را به خود جلب کرده است.

در موازات با این امر حضور کمال تبریزی نیز به شکل‌گیری فضایی جذاب و قابل توجه کمک شایانی می‌کند. تبریزی با این که اولین تجربه خود در قامت یک مجری را سپری می‌کند، با تسلط کافی در کلام و اجرا می‌تواند به چالش با مهمان‌هایش بپردازد. او با بیان سوژه‌های متفاوت و تغییر مسیر در گفت‌وگو ریتم برنامه حفظ کرده و از سر رفتن حوصله بیننده جلوگیری می‌کند‌.

کمال تبریزی تهیه‌کننده و کارگردان سینما در یکی از قسمت‌های «طناز» به بیژن بنفشه‌خواه می‌گوید: من هرکاری در که خواستم را در سینما و تلویزیون انجام داده‌ام. هرکاری از قبیل فیلم‌برداری، چهره‌پردازی، طراحی، بازیگری و الخ. اما تاکنون مجری نبوده‌ام. پس خواستم که این کار را انجام دهم.

تبریزی با اینکه از لحاظ ظاهری با مجری‌هایی که تاکنون دیده‌ایم تفاوت دارد، اما در لحن و کلام چیزی کم ندارد که هیچ(!) بلکه خود را بسیار توانا و زیرک نشان داده است.

از دیگر دلایلی که تبریزی توانسته ارزش‌های برنامه‌‌اش را بالا برده و مخاطب را به خود جذب کند، سوژه‌ها هستند. سوژه‌هایی که تبریزی به شکلی بی‌تعارف و مصمم با مهمان‌هایش مطرح می‌کند، در عین مهم بودنشان، تعجب‌آور هستند.

تبریزی در یکی از قسمت‌های این برنامه از حسن معجونی می‌خواهد تا علت حال بدِ خود را بگوید. معجونی تعجب می‌کند و می‌گوید: «واقعا می‌خواهی که بگویم؟!» و ‌تبریزی بار دیگر برای گرفتن پاسخ خود اصرار می‌ورزد. تبریزی در کنار گفت‌وگوی خودمانی و صمیمی با مهمان‌هایش، به مسائلی که امروز برای مردم و هنرمندان حساس هستند نیز می‌پردازد.

اکنون با انتشار چندین قسمت از رئالیتی تاک‌شوی «طناز» می‌توانیم کمال تبریزی را به عنوان یک استعداد در حوزه اجرا و مجری‌گری بشناسیم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است