سکانس مارها بزرگترین چالش من در «مستوران» بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴
سانای امیرآبادی بازیگر سریال «مستوران» در گفت‌وگو با صبا:

سکانس مارها بزرگترین چالش من در «مستوران» بود

بازیگر سریال «مستوران» گفت: قسمتی که سکانس سردابه را می گرفتیم، بزرگترین چالش من در سریال مستوران بود چون به شدت فوبیای مار دارم.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، فصل دوم «مستوران» تازه ترین سریالی است که توسط سازمان هنری رسانه ای اوج ساخته شده که داستانی برگرفته از حکایات و افسانه‌های دیرین ایرانی دارد. این سریال به نویسندگی محمد حنیف، کارگردانی سید علی هاشمی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی هر شبک روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
سانای امیرآبادی بازیگر نقش کنیز ماه منیر در سریال «مستوران» در گفت و گو با صبا درباره تجربه خود از حضور در مجموعه بیان کرد: نقش من در این سریال، شخصیت دختری است که بدجنس نبود و ماه منیر را دوست داشت و نمی‌خواست اتفاق بدی برای او بیفتد و هرکاری که انجام داد از روی عشق و برای گرگین بود چون از لحاظ قلبی دختر بدی نبود اما در نهایت این کاراکتر چوب سادگی و اعتماد بی‌مورد خود را می‌خورد.

امیرآبادی در توضیح چالش‌های نقش خود اظهار داشت: باید نقش را جوری بازی می‌کردم که این کاراکتر را بدجنس نشان ندهم؛ یعنی کسی که صرفا گرگین را دنبال می‌کند اما خودش آدم بدی نیست و نمی‌دانم تا چه اندازه در این امر موفق شدم.

بازیگر سریال «مستوران» در پاسخ به این پرسش که سخت‌ترین بخش از بازی‌اش چه بوده است، گفت: قسمتی که سکانس سردابه را می‌گرفتیم بزرگترین چالش من در سریال «مستوران» بود چون به شدت فوبیای مار دارم و روز فیلمبردای این سکانس مانند حضور بچه‌ها در هفته آخر اسفند در مدرسه بود؛ یعنی هیچ کس نیامده بود چرا که همه به شدت می‌ترسیدند.(با خنده) سه مار در صحنه بود و من بسیار می‌ترسیدم و البته که چنین تجربه‌ای بسیار هم شیرین بود.
وی افزود: به من پیشنهاد شد که از بدل استفاده شود اما می‌خواستم خودم تجربه‌اش کنم به همین دلیل و به رغم همه سختی‌ها خواستم آن لحظه را زیست کنم و با دوستانی که در این کار همراهی‌ام می‌کردند از پسش برآمدیم.

امیرآبادی تصریح کرد: در کل نقش کنیز ماه منیر تجربه شیرینی بود و سختی‌هایش را نمی‌فهمیدم.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که تفاوت «مستوران» را با دیگر کارهایی که در آن حضور داشته در چه می‌داند، گفت: دیالوگ‌ها نسبت به کارهای دیگر متفاوت بود و این که چنین دیالوگ‌هایی را در کار اجرا کنی آن را برایم جالب و کار را متفاوت‌تر از همه تجربه‌های من می‌کرد.

وی افزود: بازی‌ها در کارهای روز و اجتماعی در مقایسه با زمانی که در اثری چون «مستوران» قرار است ادبیات کهن را به کار بگیرید و در قالب آدم‌های آن دوران بازی کنید بسیار متفاوت است.

امیرآبادی اظهار داشت: من با تیم تولید پشت صحنه یعنی آقای تهرانی فیلمبردار، آقای پناهی تهیه‌کننده یا صدابردار، آشنایی داشتم و با آنها کار کرده بودم ولی فضای «مستوران» برایم یک تجربه تازه و متفاوت بود؛ چون تجربه کاری من عمدتا کمدی بود، در کل حضور در این اثر برایم بسیار شیرین بود.

بازیگر نقش کنیز در سریال «مستوران» گفت: قصه را بسیار دوست داشتم و چون فصل یک را دیده بودم با فصل دوم همراه شدم . البته نه صرفا بازی خودم که فصل دو را جذاب دیدم.

وی ادامه داد: قبیله وحشی‌ها را در قصه «مستوران» دوست دارم چراکه وقتی از دور نگاه می‌کنید فکر می‌کنید که آدم‌های راهزن و بدی هستند ولی وقتی واردشان می شوید می‌بیند که شخصیت هرکدام عمق دارد و صرفا آدم‌های سیاه و بدی نیستند و نقطه‌های سفید خودشان را هم دارند.

امیرآبادی در توضیح بازخوردهای مردم نسبت به این سریال تصریح کرد: تا اینجا بازخوردهای خوبی گرفته‌ام و مردم کلیت داستان را دوست دارند و یکی از سوال‌های پرتکرار از من این است که آینده علاقه لطفعلی به ماه منیر چه خواهد شد؛ این قصه عاشقانه و سرانجامش بسیار از من سوال می شود.

وی تاکید کرد: «مستوران» می‌خواهد بگوید که باید صدای مردم باشیم چون ماه منیر و لطفعلی آدم‌های به شدت مردمی‌ای هستنند و این گونه‌اند که کسی نسبت به کسی برتری ندارد و همه در یک سطح هستند و تمام تاکیدشان بر مردم است.

سانای امیرآبادی در پایان یادآور شد: درحال حاضر مشغول کاری نیستم؛ درگیر دانشگاه و کارهای تحصیلم هستم و در مورد «مستوران۳»با من صحبتی نشده است و پیشنهاداتی که تاکنون برای بازی شده را دوست نداشتم و ترجیح دادم فعلا کاری نداشته باشم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000