اعتبار «آغوش‌باز» خود شعیبی است/ نمی‌توان جشنواره فیلم فجر را نادیده گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱
شبنم گودرزی در گفت‌وگو با صبا:

اعتبار «آغوش‌باز» خود شعیبی است/ نمی‌توان جشنواره فیلم فجر را نادیده گرفت

شبنم گودرزی بازیگر نقش اصلی زن فیلم سینمایی «آغوش باز» درباره حضور خود در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و تجربه همکاری با بهروز شعیبی گفت.

شبنم گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار سینماصبا، درباره فیلم «آغوش باز» اثر بهروز شعیبی که در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد، عنوان کرد: برای دیده شدن فیلم یک سری فاکتورها لازم است که «آغوش باز» از کارگردان گرفته تا تهیه‌کننده و تمامی عوامل حرف برای گفتن دارد.

او افزود: اعتبار این فیلم شخص خود بهروز شعیبی است که سبک خود و طرفداران خودش را دارد. همچنین این اثر فیلمنامه خوبی دارد که قطعا با این فاکتورها باید توقع داشته باشیم که «آغوش باز» دیده شود.

گودرزی اذعان داشت: فیلمنامه «آغوش باز» حرف امروز ما است که فراز و نشیب ها و سوتفاهم‌های زندگی و روابط را روایت می‌کند و قطعا مخاطب با کاراکترها همذات پنداری زیادی خواهد کرد.

این بازیگر درباره نقش خود گفت: نقش من در این فیلم شخصیت یک دختر قوی، هوشمند و فعال است و در کنار دیگر شخصیت‌ها موتور کار و پیش برنده است. این کاراکتر را دوست دارم چرا که جنگجو و سرسخت است و از لحاظ شخصیتی به شبنم واقعی نزدیک است.

او ادامه داد: ما بازیگران همیشه مشتاقیم نقش‌های متفاوت‌تر را بازی کنیم اما این نقش جذاب بود و به هر حال نقش اصلی دختر داستان است و در کنار این گروه، کار کردن تجربه‌ای لذت بخش بود.

گودرزی درباره درباره ورود خود به صنعت سینما گفت: با ایفای نقش اصلی فیلم «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی وارد عرصه سینما شدم و پس از آن به بازیگری در تئاتر و فیلم کوتاه پرداختم که خوشبختانه جوایز بین المللی متعددی را از آن خود کردند.

او درباره همکاری با بهروز شعیبی اذعان داشت: از طرف نگار جنیدی دستیار شعیبی معرفی شدم اما فکر می‌کنم فیلم «آبادان ۱۱» را از من دیده بودند  و بعد از آن مثل بقیه پروژه‌ها جلوتر رفتیم و انتخاب شدم و من به عنوان بازیگر دوست داشتم کار کنم. هم بازیگران و هم کارگردانی قابل احترام بودند و قلبا دوست داشتم با این تیم همکاری کنم و وقتی که به تیم پیوستم و حضورم قطعی شد خوشحال‌تر هم شدم.

این بازیگر با بیان اینکه با چهارمین فیلم به عنوان یک بازیگر، در مهم‌ترین جشنواره فیلم ایران حضور پیدا کردن هیجان انگیز است و هرکسی هم می‌گوید نه؛ دروغ می‌گوید، عنوان کرد: دروغ است که بگوییم جشنواره مهم نیست و به حواشی آن دامن بزنیم. جشنواره جایی است که فیلم‌ها دیده می‌شوند ،تازه‌کارها و بازیگران دیده می‌شوند و با همه اتفاقات خوب و بدی که داریم، نمی‌توان تاثیر آن را نادیده بگیریم.

او افزود: امید دارم  اتفاقات خوبی برای فیلم‌ها به خصوص فیلم آقای شعیبی بیفتد و در این باره  خوش بین هستم. اما خواهشم این است که نسل سینماگران قدیمی‌تر و باتجربه تر از نسل جدید حمایت و به آنها اعتماد کنند.

گودرزی تاکید کرد: فکر نکنید که حتما نقش‌های تاثیرگذار را باید بازیگران قدیمی‌تر و باتجربه‌تر ایفا کنند! نسل ما نسل باهوش‌تری است که ما واقعا توانایی آن را داریم. چه بسا در این فیلم تجربه کمی داشتم و نقش اصلی دختر فیلم را به من دادند.

او گفت: امیددارم شرمنده اعتمادشان نشده باشم، اما مخاطب هم خسته شده از اینکه دائما گروه بازیگران تکراری را ببیند. باید میدان داده شود و تا وقتی که بستر فراهم نشود خیلی از هنرمندان تئاتر، فیلم کوتاه و… استعدادهایشان خفه خواهد شد و دیده نمی‌شود.

گودرزی در پایان بیان کرد: امیدوارم سینمای ما به روزهای خوب و اشتیاق فیلمسازان مانند گذشته بازگردد نه اینکه صرفا به خاطر امرار معاش فیلم بسازند؛ امیدوارم حال دل همه خوب باشد و با انرژی خوب فیلم بسازند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000