وظیفه رسانه‌ها ایجاد آرامش است/ «مکث» گذری در احوالات مردم بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲
مسعود کرامتی به صبا گفت:

وظیفه رسانه‌ها ایجاد آرامش است/ «مکث» گذری در احوالات مردم بود

مسعود کرامتی می‌گوید هدف اصلی برنامه تلویزیونی «مکث» تامل بر احوالات مردمانی کاملا معمولی از اجتماع است.
مسعود کرامتی تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: در دوران کرونازده اخیر که مردم بیش از گذشته خانه‌نشین شده‌اند، اهمیت تولید برنامه‌هایی که بتواند مخاطبان را به آرامش دعوت کند بیش از گذشته احساس می‌شود. به ویژه در ماه رمضان باید تلاش بیشتری برای ایجاد آرامش مخاطبان می کردیم و فارغ از تولید محصول نمایشی یا برنامه گفتگومحور باید سعی شود شرایطی به وجود آید که بیننده تلویزیون به عمق آرامش برسد.
وی افزود: برنامه تلویزیونی «مکث» که به عنوان مجری در برخی اپیزودهایش حضور داشتم، قبل از افطار از شبکه دوم سیما روی آنتن می‌رود و هدف اصلیش تامل بر احوالات مردمانی کاملا معمولی از اجتماع ما است؛ مردمانی که در ظاهر شبیه همه ما هستند ولی یک اتفاق در زندگیشان باعث شده که ورق برگردد و همه چیز از این رو به آن رو شود.
بازیگر «ضد گلوله» تاکید کرد: در «مکث» به سمتی رفتیم که پای افرادی از جامعه به برنامه باز شود که بسیار شبیه همه ما هستند و اتفاقی برایشان رخ داده است که شاید هیچ ربطی به کرونا هم نداشته باشد اما از منظر تعلیق‌، افت و خیزهایی به‌مراتب تاثربرانگیز را تجربه کرده‌اند.
کرامتی افزود: همچنین سازندگان «مکث» به‌ دلیل عقبه‌ای که در تولید برنامه‌های گفت‌‌وگومحور نظیر «هزار داستان»، «خندوانه» و «ستاره ساز» داشته‌اند، بی‌هرگونه اغراق خواستار ایجاد ارتباط حسی با مخاطب بوده‌اند و من هم به عنوان مجری برنامه کاملا بر مدار همین ایجاد حس واقعی با مخاطب حرکت کرده‌ام.
وی در پایان تصریح کرد: حس و حال برنامه به گونه‌ای است که مخاطب کولاژی از احساسات مختلف از غم تا شادی و از عشق تا فراق و جدایی را هنگام حرف‌های مهمان تجربه می‌کند ولی در نهایت مستولی ساختن نوعی آرامش اندیشمندانه بر برنامه است که باعث تمایزش شده است. به نظرم این نوع ایجاد آرامش در دورانی که ما زندگی می‌کنیم نیاز همه محتواهایی است که از رسانه‌های مرجع پخش می‌شود.
«مکث» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی نژاد که هر روز ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
انتهای پیام/

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۶۹/۶۹۳/۰۲۰/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۳/۶۲۰/۱۵۶/۵۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۷/۸۶۸/۱۴۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۵/۸۴۱/۳۳۹/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۹۹۳/۸۸۰/۰۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۷۶/۰۳۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۲/۰۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۷۹/۹۶۰/۰۰۰