ادبیات کلاسیک و رمان‌های جیبی بیشترین فروش را دارد/ تبلیغات شهری نداشتیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۴ ساعت ۰۹:۲۸
مدیرفروش انتشارات علمی و فرهنگی در گفتگو با صبا:

ادبیات کلاسیک و رمان‌های جیبی بیشترین فروش را دارد/ تبلیغات شهری نداشتیم

مدیر واحد فروش انتشارات علمی و فرهنگی با اشاره به برگزاری منظم دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در این هشت روز گفت که حوزه ادبیات کلاسیک این انتشارات تاکنون بیشترین فروش را داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ۳ بهمن ماه افتتاح شده و امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه هشتمین روز خود را سپری می‌کند.

محمدجعفر کبریایی مدیر واحد فروش انتشارات علمی و فرهنگی در گفتگو با خبرنگار صبا درباره این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب گفت: به نظر من یکی از بهترین شاخص‌های دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب برگزاری منظم آن و آماده بودن سامانه‌ها و اطلاعات در سایت است. سال گذشته در هفته اول نمایشگاه مجازی با قطعی سیستم مواجه بودیم و مخاطبان و ناشران با مشکل مواجه شده بودند اما امسال دیگر این اتفاق تکرار نشد.

او ادامه داد: البته این دومین دوره برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب است و عمده ناشران تجربه مواجهه با این ساختار را دارند و به همین دلیل نسبت به دور گذشته با فرایند برگزاری نمایشگاه آشناتر هستند.

مدیر واحد فروش انتشارات علمی و فرهنگی درباره تبلیغات نمایشگاه مجازی اظهار کرد: متاسفانه نمایشگاه مجازی کتاب تهران تبلیغات درون‌شهری نداشت و به نظرم خود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداوسیما بیشتر پای کار بودند و شهرداری تهران برای تبلیغات شهری حمایت نکرده بود. اگر تبلیغات شهری برای نمایشگاه انجام می‌شد اطلاع‌رسانی بیشتری می‌شد.

کبریایی در پایان درباره بیشترین عناوین کتاب‌هایی که در این هشت روز در نمایشگاه مجازی به فروش رفته است، خاطرنشان کرد: حوزه ادبیات کلاسیک و گروه رمان‌های جیبی ما در این چند روز بیشترین فروش را داشتند و رتبه بعدی ما به حوزه کودک و نوجوان اختصاص دارد و استقبال خوبی از کتاب‌های کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی (پرنده آبی) شده است.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا ۱۱ بهمن ماه در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران درحال برگزاری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


آخرین اخبار

پربازدیدها