«آلنده نازنین» آخر هفته دو اجرایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳

«آلنده نازنین» آخر هفته دو اجرایی شد

نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی روزهای پنجشنبه و جمعه، در دو سانس بر صحنه تالار چهارسو میزبان مخاطبان می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی روز پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مرداد ۱۴۰۱، دو نوبت در ساعت های ۱۶:۳۰ و ۱۹:۳۰ میزبان مخاطبان است.

نمایش «آلنده نازنین» به نویسندگی محمد صادق گلچین عارفی و کارگردانی محمد برهمنی یکی از آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر است که از روز جمعه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ در تالار چهارسو بر صحنه می رود.

اسماعیل گرجی، آزاده صمدی،علیرضا ثانی فر،علی محمودی،سهیل سهیلی سرشت، دنیا نصر و سیامک اخوان در این نمایش نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است:  کارگردانِ تئاتری در آرزوی اجرا کردنِ اثری باشکوه و جاه‌طلبانه است، آن هم نه اجرایی معمولی. اجرایی با روشی منحصر به فرد و با رعایتِ هفت قانونی که خود آن‌ها را نوشته و اصرار دارد مو به مو اجرا شود.

هم اکنون نمایش «شکوفه های گیلاس» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات  ساعت ۲۰ در تالار اصلی، نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی ساعت ۲۰:۳۰ در تالار قشقایی، نمایش «الکترا» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی ساعت ۱۹ در تالار سایه  میزبان علاقه مندان تئاتر هستند.

این اثر نمایشی با مدت زمان ۱۱۰ دقیقه با بهای بلیت ۸۰ هزار تومان روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است