ما به حال خوبی که برخی از هنرمندان ندارند، احترام می‌گذاریم / اجرای «بهنام بانی» و «آرون افشار» در جشنواره موسیقی فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
بهزاد عبدی در گفت‌وگو با صبا عنوان کرد:

ما به حال خوبی که برخی از هنرمندان ندارند، احترام می‌گذاریم / اجرای «بهنام بانی» و «آرون افشار» در جشنواره موسیقی فجر

دبیر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر درباره حضور چهره‌های شاخص و معروف موسیقی ایران و هنرمندان استان‌ها و شرکت آن‌ها در بخش رقابتی این دوره از جشنواره سخن گفت و اظهار داشت: این طبیعی است که هنرمندان حال‌شان خوب نباشد و نخواهند در یک ایونت شرکت کنند. ما به تمام حال خوبی که ندارند، احترام می‌گذاریم و انشالله در مهمانی بعدی تشریف بیاورند.

بهزاد عبدی آهنگساز و دبیر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در گفتگو با خبرنگار موسیقی صبا، درباره حضور چهره‌های شاخص و معروف موسیقی ایران و شرکت آنها در بخش رقابتی این دوره از جشنواره عنوان کرد: در بخش پاپ تقریبا همه خوانندگان معروف هستند و در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر حضور دارند.

او افزود: در بخش پاپ خوانندگانی همچون بهنام بانی، آرون افشار، ناصر زینلی، میثم ابراهیمی، گرشا رضایی، علی یاسینی و رضا بهرام در کل بخشی از فعالان مشهور موسیقی پاپ قریب به اتفاق حاضر هستند.

دبیر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اذعان کرد: این طبیعی است که هنرمندان حال‌شان خوب نباشد و نخواهند در یک ایونت شرکت کنند. ما به تمام حال خوبی که ندارند، احترام می‌گذاریم و انشالله در مهمانی بعدی تشریف بیاورند. هیچ کس از آن ها ناراحت نیست و تحریم یا نیامدن به جشنواره موسیقی نیز حق طبیعی هر هنرمندی است، خودشان تصمیم گیرنده هستند.

عبدی درباره تمهیداتی که برای موسیقی استان‌ها در این دوره از جشنواره اندیشیده شده است، به صبا گفت: نزدیک ۱۸۰ گروه از استان ها شرکت کرده‌اند که گروه های خوبی هم هستند. همین حضور آنها در جشنواره کفایت می‌کند که دیده شوند و انشالله در همین جشنواره که یک سکوی پرتاپ است، اتفاقات خوبی بیفتد.

او در پایان عنوان کرد: امیدوارم این گروه ها خوب شناخته شوند چرا که من گروه هایی را دیدم که فوق العاده بودند و آینده خوبی در انتظارشان بود. همچنین حضور آن ها در سی و یگمین جشنواره موسیقی فجر یک راهگشایی برای اجرای کنسرت عمومی است. سعی داریم پس از اختتامیه به این گروه‌ها امکانات ویژه اختصاص دهیم و هزینه سالن‌ها را برای آن ها کاهش دهیم.

 

پگاه زارعی

عکاس: گاتا ضیاتبری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است